Nyisztor Károly : Shaderprogramozás - grafika és játékfejlesztés directx-szel
Eltelt három év a Grafika és játékprogramozás DirectX-szel című könyvünk megjelenése óta. A fogadtatás nagyon jó, és ezúton is köszönjük a számos visszajelzést: semmi sem motivál jobban egy szakkönyvírót, mint Olvasói köszönő szavai. És íme, itt az ígért folytatás! Óriási igény jelentkezett egy igencsak aktuális témakör feldolgozására, amely nélkül egyre nehezebb elképzelni a játékfejlesztést. A shaderekről van szó, amelyek teljességgel leváltották a rugalmatlan, rögzített műveleti sorrendű csővezetéket, amely a grafikus processzor vezérlését állapotokon keresztül valósította meg. Utóbbit a Microsoft teljességgel leváltotta a DirectX 10-es verziójától felfele, és a Microsoft Xbox 360-as konzoljára sem fejleszthetünk már alkalmazást a régi jó Fixed Function Pipeline támogatásával.A játékfejlesztők talán a legkreatívabbak a programozók között. Nehezen tűrik, ha korlátozzák őket. Korábban portszinten programoztuk a grafikus chipeket, és mai szemmel hihetetlen hatásokat csalogattunk el
Hasonló könyvek
3d programozás
Szerző: Fehér Krisztián
3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapv
Direct2d - directx programozás egyszerűen
Szerző: Fehér Krisztián
A számítástechnika iránt komolyabban érdeklődők közül biztosan sokan gondoltak már arra, hogy milyen jó lenne grafikus programozási ismereteiket, megoldásaikat a számítógépekben megta
Kódgép 1. - programozási útmutató lépésről lépésre
A KÓDGÉP-sorozat a számítógép-programozás világába vezeti be a gyermeket: lépésről lépésre viszi végig őket az alapfogalmaktól kezdve, a Logo, a Scratch, a Python, a HTML és a JavaSc
Zsúr
Szerző: Tóth Kinga
Zsúr című kötet szövegei a dalok, mondókák világát idézik fel. A szerző magyar és angol mondókákkal, azok vizuális és költészeti világával, formai megoldásaival foglalkozik. A mű
Merül
Szerző: Lesi Zoltán
Nemes Z. Márió költő-esztéta úgy látja, Lesi Zoltán második verseskötetében apák, anyák és gyermekek bolyonganak. Mégsem egy család története ez, hiszen a család fogalma egyáltalá
Windows 7 - fejlesztőknek
Bevezetés a sokoldalú felhasználói felületek fejlesztésének eszközeibe.Ez a könyv bepillantást enged a Windows 7 világába a Windows fejlesztőcsoportjának és szakembereinek tapasztalatai
Játékos teknőcgeometria
Szerző: Farkas Károly
Az informatika oktatása terén hazánkban a Logo kellően elterjedt. A tanárok azonban gyakran tapasztalják, hogy ez is tananyaggá alakult, és így használatakor a lényeget, a felfedezés élm
Szerver oldali webprogramozás
Szerző: Sikos László
Jelen könyv elsősorban azoknak a weblapfejlesztőknek és rendszergazdáknak készült, akik már rendelkeznek a HTML nyelv, valamint a kliens-oldali JavaScript szerkesztésének ismereteivel, de sz