Fehér Krisztián : Direct2d - directx programozás egyszerűen

ID: 0132160100
Értékelés:

0 / 5

ISBN: 9786155477607
Megjelenés éve: 2018
Állapot: Új könyv
Ezt a terméket jelenleg nem lehet rendelni. Rendelési szándékát emailben jelezheti.
CART: Amennyiben nem találja a keresett könyvet az oldal alján található email címre küldje el a könyv címét, szerzőjét, esetleg a megjelenés évét, mi válaszban megküldjük árajánlatunkat, milyen áron, időn belül tudjuk a könyvet küldeni.

A számítástechnika iránt komolyabban érdeklődők közül biztosan sokan gondoltak már arra, hogy milyen jó lenne grafikus programozási ismereteiket, megoldásaikat a számítógépekben megtalálható videokártyák (GPU) számítási kapacitásának bevonásával elvégezni. Erre napjainkban számos lehetőség van programozási szempontból, ám a legtöbbjük megtanulása tetemes időt és energiát igényel. Felmerül a kérdés: nem lehetne egyszerűbben? Nos, a válasz: igen! A Microsoft Direct2D programozási felülete pontosan ezt az igényt hivatott és képes is lefedni. Könyvünk a modern GPU-k által gyorsított grafika programozásához nyújt bevezetőt, Microsoft Windows asztali gépes platformon, C++ programozási nyelven. A Direct2D professzionális eszközkészletet kínál grafika programozásához, mindezt azonban egyszerű, könnyen tanulható módon és ami a legfontosabb: DirectX alapokon. Kiadványunk ennek az elsajátításához nyújt hathatós segítséget. A függvények, forráskódok magyarázata mellett a könyv gazdag letölthető me

Hasonló könyvek

0/9786150073323.jpg

Direct2d programozás dióhéjban

Szerző: Fehér Krisztián

Ez a kiadvány a jelenleg elérhető legtömörebb gyakorlati bevezetést nyújtja a Direct2D programozásába.A Direct2D a DirectX része, így az egyik legmodernebb grafikus API programozására ny

0/9786150073347.jpg

Gamepad programozása pc-n

Szerző: Fehér Krisztián

A játékvezérlők programozása Windows alatt sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk!Ez a kiadvány bemutatja, hogyan kérdezhetjük le játékvezérlők állapotát a Windows SDK alapértelmezett esz

0/9786150073330.jpg

Nyomtatók programozása

Szerző: Fehér Krisztián

A nyomtatók programozása méltatlanul az egyik leginkább elhanyagolt programozási témakör, annak ellenére, hogy számos potenciális, gyakorlati alkalmazási területe van, gondoljunk csak pél

0/9786150063669.jpg

3d programozás

Szerző: Fehér Krisztián

3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapv

5/9786155477645.jpg

Hackertechnikák

Szerző: Fehér Krisztián

A Kezdő hackerek kézikönyve után jelen kiadvány segítségével erősen gyakorlatorientált módon, haladó szintű kiberbiztonsági témaköröket ismerhet meg és próbálhat ki az olvasó. A h

0/9786150073347.jpg

Gamepad programozása pc-n

Szerző: Fehér Krisztián

A játékvezérlők programozása Windows alatt sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk!Ez a kiadvány bemutatja, hogyan kérdezhetjük le játékvezérlők állapotát a Windows SDK alapértelmezett esz

0/9786150063669.jpg

3d programozás

Szerző: Fehér Krisztián

3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapv

5/9786155477645.jpg

Hackertechnikák

Szerző: Fehér Krisztián

A Kezdő hackerek kézikönyve után jelen kiadvány segítségével erősen gyakorlatorientált módon, haladó szintű kiberbiztonsági témaköröket ismerhet meg és próbálhat ki az olvasó. A h