Fehér Krisztián : Direct2d - directx programozás egyszerűen
A számítástechnika iránt komolyabban érdeklődők közül biztosan sokan gondoltak már arra, hogy milyen jó lenne grafikus programozási ismereteiket, megoldásaikat a számítógépekben megtalálható videokártyák (GPU) számítási kapacitásának bevonásával elvégezni. Erre napjainkban számos lehetőség van programozási szempontból, ám a legtöbbjük megtanulása tetemes időt és energiát igényel. Felmerül a kérdés: nem lehetne egyszerűbben? Nos, a válasz: igen! A Microsoft Direct2D programozási felülete pontosan ezt az igényt hivatott és képes is lefedni. Könyvünk a modern GPU-k által gyorsított grafika programozásához nyújt bevezetőt, Microsoft Windows asztali gépes platformon, C++ programozási nyelven. A Direct2D professzionális eszközkészletet kínál grafika programozásához, mindezt azonban egyszerű, könnyen tanulható módon és ami a legfontosabb: DirectX alapokon. Kiadványunk ennek az elsajátításához nyújt hathatós segítséget. A függvények, forráskódok magyarázata mellett a könyv gazdag letölthető me
Hasonló könyvek
Direct2d programozás dióhéjban
Szerző: Fehér Krisztián
Ez a kiadvány a jelenleg elérhető legtömörebb gyakorlati bevezetést nyújtja a Direct2D programozásába.A Direct2D a DirectX része, így az egyik legmodernebb grafikus API programozására ny
Gamepad programozása pc-n
Szerző: Fehér Krisztián
A játékvezérlők programozása Windows alatt sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk!Ez a kiadvány bemutatja, hogyan kérdezhetjük le játékvezérlők állapotát a Windows SDK alapértelmezett esz
Nyomtatók programozása
Szerző: Fehér Krisztián
A nyomtatók programozása méltatlanul az egyik leginkább elhanyagolt programozási témakör, annak ellenére, hogy számos potenciális, gyakorlati alkalmazási területe van, gondoljunk csak pél
3d programozás
Szerző: Fehér Krisztián
3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapv
Hackertechnikák
Szerző: Fehér Krisztián
A Kezdő hackerek kézikönyve után jelen kiadvány segítségével erősen gyakorlatorientált módon, haladó szintű kiberbiztonsági témaköröket ismerhet meg és próbálhat ki az olvasó. A h
Gamepad programozása pc-n
Szerző: Fehér Krisztián
A játékvezérlők programozása Windows alatt sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk!Ez a kiadvány bemutatja, hogyan kérdezhetjük le játékvezérlők állapotát a Windows SDK alapértelmezett esz
3d programozás
Szerző: Fehér Krisztián
3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapv
Hackertechnikák
Szerző: Fehér Krisztián
A Kezdő hackerek kézikönyve után jelen kiadvány segítségével erősen gyakorlatorientált módon, haladó szintű kiberbiztonsági témaköröket ismerhet meg és próbálhat ki az olvasó. A h