Deákné B. Katalin

Pápán születtem, az általános és középiskolai tanulmányaimat is itt végeztem. Szegeden a Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán szereztem biológia-földrajz szakos tanári diplomát. 27 éves tanári pályafutásom alatt volt lehetőségem napközis nevelőként megismerni a kis iskolakezdők gondjait, láttam, milyen behozhattalan hátrányt jelent,

Zenei kategóriák

WRITERS: 119
9/9789639991200.jpg

Apró lépések az iskola felé

Szerző: Deákné B. Katalin

Sok, első osztályosokat tanító pedagógus osztja azt a véleményt, hogy kis elsőseik sikertelensége abban gyökeredzik, hogy nincsenek tisztában bizonyos fogalmak jelentésével, amelyeket bizony iskolakezdésre ismerniük kellene.E munkafüzet azért készült, hogy már az első szeptemberi nap előtt közelebb hozza a gyerekekhez az iskolát, meg

nopic.jpg9/97896399910.jpg

Rakoncátlan mesehősök - kártyakönyvek

Szerző: Deákné B. Katalin

A tanulási problémák egyik alapesete, hogy a gyerekek nem képesek az olvasott, hallott szövegre összpontosítani, és azt megfelelÅ‘ logikai sorrendben visszamondani.E könyv már az egész kicsiknek is segít abban, hogy ezt a képességet fejleszteni tudják. A történetek emberi tulajdonságokhoz kapcsolódnak, így szóba kerül a kedvesség, a jÃ

9/9789639420748.jpg

Háziállataink - kártyakönyvek 6 hónapos kortól

Szerző: Deákné B. Katalin

Ön bizonyára különös gondot fordít gyermeke szellemi fejlődésére.Olyan könyvsorozatot kínálunk Önnek és gyermekének, amelynek segítségével a közös játékon át a tanulás alaplépéseit együtt tehetik meg. Vegyék elő gyakran e könyvecskét, válasszanak belőle egy-egy oldalt, tanulják meg a mondókát, beszélgessenek a képről, o

0/9639420736.jpg

Legkisebbek játékai

Szerző: Deákné B. Katalin

Melléklet: 16 db kártyaÖn bizonyára különös gondot fordít gyermeke szellemi fejlődésére.Olyan könyvsorozatot kínálunk Önnek és gyermekének, amelynek segítségévela közös játékon át a tanulás alaplépéseit együtt tehetik meg. Vegyék elő gyakran e könyvecskét, válasszanak belőle egy-egy oldalt, tanulják meg a mondókákat, bes

9/9789639420564.jpg

Változz te is pillangóvá!

Szerző: Deákné B. Katalin

Feladatok a memória, a gondolkodás, a koncentrálóképesség és a kommunikáció fejlesztéséhez 4-8 éves gyermekek számáraA megfigyelések egyértelműen bizonyították, hogy a megfelelő kommunikációs készség, a rugalmas gondolkodás, az átlagosnál hosszabb koncentrálóképesség, valamint a jó memória előnyös tulajdonságokká váltak

9/9789639420779.jpg

Óvodások tankönyve ii.

Szerző: Deákné B. Katalin

Ez a munkafüzet, melyet Ön a kezében tart, 5-7 éves gyermekek számára készült. A rajzokon végzett feladatokon keresztül új fogalmakat ismerhetnek meg és meglévő ismereteiket gyakorolhatják. a lapok tanulásra és ellenőrzésre egyaránt alkalmasak. a feladatgyűjteményt egyszerű felépítése és könnyen áttekinthető logikai rendszere mi

9/9789639420762.jpg

Óvodások tankönyve i.

Szerző: Deákné B. Katalin

Ez a munkafüzet, melyet Ön a kezében tart, 4-6 éves gyermekek számára készült. A rajzokon végzett feladatokon keresztül új fogalmakat ismerhetnek meg és meglévő ismereteiket gyakorolhatják. a lapok tanulásra és ellenőrzésre egyaránt alkalmasak. a feladatgyűjteményt egyszerű felépítése és könnyen áttekinthető logikai rendszere mi

nopic.jpg5/9786155894275.jpg

Képek, színek, feladatok - kicsik enciklopédiája (1-3 éves gyermekeknek)

Szerző: Deákné B. Katalin

A kisgyermekek - 2-4 évesek - a hétköznapokban gyakran hallják a színek nevét, és kezdik megtanulni és akár megnevezni azokat.E könyv megerősítést nyújt számukra az egyes színek felismerésében és beazonosításában.A kiadvány szándéka azonban ennél lényegesen több.- A képek nézegetése figyelmet, összpontosítást igényel, ami e

nopic.jpg5/9786155894268.jpg

Tágabb környezetünk - kicsik enciklopédiája (2-5 éves gyermekeknek)

Szerző: Deákné B. Katalin

A kicsik - 2-5 évesek - ismeretbővítésének remek eszköze a képek megnevezése,a hozzájuk kapcsolódó tudnivalók, érdekességek megbeszélése.E kiadvány a gyermekek tapasztalataira épít, hiszen egyre jobban kitárul számukra a világ. A közös képnézegetés, a gyermek kérdéseinek megválaszolása olyan gondolatokat is felszínre hoz, amel

nopic.jpg5/9786155894251.jpg

Közvetlen környezetünk - kicsik enciklopédiája

Szerző: Deákné B. Katalin

A kicsik ismeretbővítésének leghatékonyabb módja a képek feldolgozása.E kiadványban azok a témák kerülnek előtérbe, amelyek az 1-3 éves gyermekek hétköznapjaiban előfordulnak.Ahhoz, hogy az ismeretek ne csak különálló "foltok" legyenek, érdemes rendszerezni őket. Ezért az egyes témák köré csoportosulnak azok a képek, amelyek meg

nopic.jpg5/9786155396793.jpg

Varázslatos babavilág - a kicsik figyelmének fejlesztéséhez

Szerző: Deákné B. Katalin

Útmutató a lapok használatához:A kisbabák fejlődése során (1–2 hónapos korban) a látásuk egyre élesebbé válik, figyelmük is fókuszálható lesz egy-egy képre. Az első hónapokban a fejlesztésre jól használható erős, kontrasztos színekkel, formákkal ábrázolt képek a 3–4 hónapos babák idegrendszere számára már megterhelőek,

nopic.jpg5/9786155894190.jpg

Anya, taníts engem! 2. fejlesztési lehetőségek és játékötletek

Szerző: Deákné B. Katalin

Az óvodás kor vidám és önfeledt, ugyanakkor rendkívül sok lehetőséget kínáló időszak a gyermek életében. A kicsik beszéde 3 és 6 éves koruk között sokat fejlődik, ami nagyban összefügg gondolkodásuk változásával is. E korcsoportra a kíváncsiság és a határtalan befogadás jellemző.Az óvodai élet megalapozza a gyermekek szoci

5/9786155571824.jpg

Iskola-előkészítő feladatok - figyelem és megfigyelés

Szerző: Deákné B. Katalin

Nagycsoportos óvodások szüleinek a körében gyakran szóba kerül az iskolaŹelÅ‘készítés, azonban nincs mindenki tisztában azzal, mit is takar ez a kifejezés.Az iskolakezdÅ‘ gyermeknek amellett, hogy testileg, mentálisan és szociálisan is érettnek kell lennie az iskolában rá váró közös munkára, rendelkeznie kell bizonyos szintű alaptudÃ

nopic.jpg5/9786155894237.jpg

Anya, taníts engem! 1. fejlesztési lehetőségek és játékötletek

Szerző: Deákné B. Katalin

Sokféle elképzeléssel és módszerrel találkozhatunk, ha a gyerekek fejlesztésének témájában kutakodunk. Vannak szakemberek, akik úgy vélik, hogy a gyermeket hagyni kell a genetikailag programozott úton haladni, külsÅ‘ támogatásra semmi szükség. Mások nagyon magas elvárásokat fogalmaznak meg a gyermekfejlesztésben, és módszereikben erÅ

Booklist

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean ante ante, viverra a ornare sed, convallis sed est. Proin felis sapien, adipiscing quis eleifend vel, sodales vitae sapien. Donec vel lacus leo, eu convallis metus. Cras egestas feugiat tortor, vitae interdum augue aliquam a. Sed nec augue id orci egestas commodo in eget magna. Nunc eleifend diam non odio laoreet placerat gravida nulla bibendum. Phasellus tempus imperdiet suscipit.

Booklist

Mauris risus nulla, pulvinar vitae sagittis a, pharetra nec tellus. Suspendisse varius enim ac felis mattis aliquam. Aenean et justo quis ipsum gravida lacinia. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec lacinia bibendum cursus. Nullam nec pellentesque lacus. In porta erat in tortor rhoncus quis accumsan magna pretium. Nulla posuere magna eget mauris lacinia in mollis sem fermentum. Donec mollis adipiscing mauris, ut posuere enim rhoncus ut. Nunc commodo vestibulum orci vel placerat. Cras sed risus libero. Donec ac lacus vitae lectus mattis commodo id vitae libero. Etiam lorem odio, volutpat nec pulvinar sit amet, tincidunt ut lacus. Pellentesque consequat arcu vel nisi lobortis in pellentesque orci sollicitudin. Cras gravida lacus turpis, consectetur porttitor lectus. Cras malesuada tortor id neque porta ut semper quam iaculis.

Booklist

Nulla ut tortor quam, a luctus nunc. Nulla condimentum diam porttitor arcu placerat tincidunt. Nunc non augue ipsum. Nulla facilisi. Phasellus feugiat augue in ipsum egestas semper. Suspendisse blandit, nisl ullamcorper blandit sollicitudin, sem leo auctor lectus, et volutpat mauris elit et odio. Ut elementum risus in metus mollis tristique vulputate nulla interdum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis vitae orci dui, ut facilisis dui.