
Marketing: fókuszban a termék
A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez, szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát.
Hasonló zenei kiadványok

Leviatán
Előadó: Paul Auster
"Hat nappal ezelőtt egy férfi felrobbantotta magát az út szélén Wisconsin állam északi részén. Szemtanú nem volt, de a jelek szerint a fűben ült, a parkoló autója mellett, ..

Analitikai kémia
A könyv anyaga az analitikai kémiai tanulmányok és a későbbigyakorlati elemző munka megalapozását szolgálja.Épít az általános kémiai, valamint az alapvető szervetlen ..

Járjon az eszed! - kék
A füzetben található fantasztikus fejtörők igazi kihívást jelentenek, miközben kiváló szórakozást nyújtanak.

Direkt 3. kursbuch
A Direkt tankönyvcsalád: együtt az érettségiig vezető útonA nagy sikerű sorozatban már az első kötettől jelölve vannak a jellemző érettségi írásbeli és szóbeli feladattípusok. ..

Titkosan - nyíltan
Egy olyan intézmény, amilyen 1957-től, az újraindulástól a Korunk volt (és talán maradt), és amelyet az egyes számú közellenségek közt tartott számon - baloldali múltja ..

Csavargó - bambino lük
Különösen esti mesélésekre ajánljuk. Szociális kompetenciát és alapvető értékeket közvetít. Segít a mindennapi problémák megismerésében, kezelésében. Fejleszti ..

Nyúlfutam
A húsvéti nyuszi már nem várat magára sokáig!Kedves gyerekek, ennek az ötletes füzetnek a segítségévelti is számtalan, szép húsvéti ajándékot készíthettek!Mi sem ..

Papirbabák
Előadó: Tóth Éva
Az általános iskolások részére készült könyv, mely a vizuális neveléstés a kézügyességet segíti. Sokféle papírból, sokféle formát készíthetnek a gyerekek a vizuális ..