Szabó Ágnes : Középiskolai magyar felvételi feladatsorok ii. - 8. oszt.
2004 óta egységes a középiskolai felvételi vizsga. A II. kötet (8. osztályosoknak) a 20042005-ös tanévben megíratott eredeti OKÉV feladatsorok koncepcióját követi, azok mintájára épül fel. A második javított, bővített kiadás célja, hogy 15 próbafeladatsor és megoldásaik segítségével fejlessze az olyan készségeket, mint a szövegértés, írásbeli szövegalkotás.
Hasonló könyvek
Magyar felvételi feladatsorok 2. - 8. osztályosoknak
Szerző: Szabó Ágnes
Az évek során a felvételiken egyre jellemzőbben kerülnek elő azok a feladatok, melyekben a felvételit összeállító tanárok és szakemberek a nyelv értő használatát szeretnék mérni. A
Középiskolai magyar felvételi feladatsorok i. - 8. oszt.
Szerző: Szabó Ágnes
2004 óta egységes a középiskolai felvételi vizsga. A Középiskolai magyar felvételi feladatsorok I. kötet (8. osztályosoknak) a 2006. januárban megíratott eredeti OKÉV feladatsor koncepci
A tulipán csoport 12.- klára rajzol
Szerző: Szabó Ágnes
Ezen az esős, borongós napon rajzversenyt rendeznek a Tulipán Csoportban. De sajnos Klára nem szeret rajzolni. Vajon, ha Óvónéni egy varázsceruzát ad neki, akkor ő is kedvet kap a rajzolásh
A tulipán csoport 10.- patrik álma
Szerző: Szabó Ágnes
A gúnyolódás bizony nem szép dolog! Pedig ebben a történetben Patrik megtapasztalja milyen is, ha valakit kinevetnek, mikor az Óvónéni azt a kérdést teszi fel a gyerekeknek: - Mi leszel, ha ..
A tulipán csoport 5.- márky finnyás
Szerző: Szabó Ágnes
Bizony, a Tulipán Csoportban is vannak finnyás gyerekek! De a mi varázslatos Óvónénink nem hagyja annyiban a dolgot! Vajon ebben a történetben mindenki éhes marad? Vagy sikerül a gyerekeket
Szerepcsere - a tulipán csoport 29.
Szerző: Szabó Ágnes
A gyerekek ma bármit kérnek, Óvónéni mindenre nemet mond! Ezen nagyon felháborodnak!Ezért Óvónéni felajánlja nekik, hogy akkor legyenek ma ők az óvó nénik!Lássuk, milyen egy szerepcser
Magyar felvételi feladatsorok 2. - 8. osztályosoknak
Szerző: Szabó Ágnes
Az évek során a felvételiken egyre jellemzőbben kerülnek elő azok a feladatok, melyekben a felvételit összeállító tanárok és szakemberek a nyelv értő használatát szeretnék mérni. A