Christopher Hart : így alkothatsz rajzfilm-állatokat! - rajzkalauz lépésről lépésre
Elefántok, medvék, kutyák, cicák... csak válassz egyet, és máris meg tudod rajzolni! Még sosem volt ilyen könnyű papíron életre kelteni ezeket az állatokat. Christopher Hart egyszerű, jól követhető illusztrációi, magyarázatai és hasznos tippjei révén e könyvecske tökéletes útitársa lesz a leendő kis művészeknek.
Hasonló könyvek
Lépésről lépésre - rajzoljunk együtt (kék)
Lépésről lépésre /Kék/ Rajzoljunk együtt!A vizuális intelligencia nagyon fontos szerepet játszik számos tudományos vagy egyéb szakterületen.Lehet, hogy furcsának tűnik, de a vizuális i
Lépésről lépésre - rajzoljunk együtt (zöld)
Lépésről lépésre / Zöld / Rajzoljunk együtt!A vizuális intelligencia nagyon fontos szerepet játszik számos tudományos vagy egyéb szakterületen.Lehet, hogy furcsának tűnik, de a vizuáli
állatok
Látványos, tematikus leporelló gyermekeknek, színes rajzokkal.
Rajzoljunk! lépésről lépésre a vízben
Kiadványunkban különböző, igen egyszerű rajzokat talál meg a fiatal művész. Nem kell egyebet tenni, mint lépésről lépésre követni az útmutatást, s már kész is van a csodás rajz! A
Rajzoljunk! lépésről lépésre a tanyán
Szerző: Yoyo
Kiadványunkban különböző, igen egyszerű rajzokat talál meg a fiatal művész. Nem kell egyebet tenni, mint lépésről lépésre követni az útmutatást, s már kész is van a csodás rajz! A
Rajzoljunk! lépésről lépésre járművek
Szerző: Yoyo
Kiadványunkban különböző, igen egyszerű rajzokat talál meg a fiatal művész. Nem kell egyebet tenni, mint lépésről lépésre követni az útmutatást, s már kész is van a csodás rajz! A
Kódgép 4. - programozási útmutató lépésről lépésre
A KÓDGÉP-sorozat a számítógép-programozás világába vezeti be a gyermeket: lépésről lépésre viszi végig őket az alapfogalmaktól kezdve, a Logo, a Scratch, a Python, a HTML és a JavaSc
Kódgép 3. - programozási útmutató lépésről lépésre
A KÓDGÉP-sorozat a számítógép-programozás világába vezeti be a gyermeket: lépésről lépésre viszi végig őket az alapfogalmaktól kezdve, a Logo, a Scratch, a Python, a HTML és a JavaSc