Kósáné Ormai Vera : A mi iskolánk - neveléspszichológiai módszerek az iskola belső értékelésében
Pedagógiai munkánk során szeretnénk, hogy az iskolában tanítványaink jól érezzék magukat, motiváltak legyenek, tudásuk gyarapodása, értelmi és társas képességeik fejlődése minél kedvezőbb legyen. Szeretnénk, hogy mind kevesebb nehézséggel kelljen megküzdenünk. És kíváncsiak vagyunk arra is, vajon mennyire vagyunk jó pedagógusok, mi lehet sikereink és kudarcaink magyarázata. Könyvünk neveléspszichológiai módszerek gyűjteménye, a pedagógusok és a gyerekek életében zajló események megismeréséhez ad segítséget. Gyakorlati kézikönyv, amely módszereket kínál az osztálylégkör, a nevelőtestület, a tanár-tanuló viszony, a baráti kapcsolatok, a motiváció, a tanulás, az értékelés-osztályozás, a lelki egészség, a konfliktusok, a tanulási és a viselkedési problémák, valamint az egyéni sajátosságok elemzéséhez. A megfigyelési szempontok, interjúk, attitűdvizsgálatok és kérdőívek felhasználása hozzájárul saját munkánk megismeréséhez. A kézikönyvet tanítóknak, tanároknak, iskolavezetőknek, a pedagógus
Hasonló könyvek
A mi iskolánk - neveléspszichológiai módszerek az iskola belső értékelésében
Szerző: Kósáné Ormai Vera
Pedagógiai munkánk során szeretnénk, hogy az iskolában tanítványaink jól érezzék magukat, motiváltak legyenek, tudásuk gyarapodása, értelmi és társas képességeik fejlődése minél k
A mi óvodánk
Szerző: Kósáné Ormai Vera
Neveléspszichológiai módszerek az óvodá-baAz óvoda légköre - Közérzet, kapcsolatok és a vezetés - Célok és értékek - A család és az óvoda - Ami a szülőknek fontos - Az óvónő
Pszichológus az iskolában
Szerző: Kósáné Ormai Vera
Történeti előzmények - Az iskolapszichológus feladata és helye a nevelési intézményben - A pedagógiai tevékenység pszichológiai segítése - Módszerek - Szakmai felkészülés - Szerveze