Perlai Rezsőné : Mit tanítsunk? gondolatokat vagy gondolkodva tanulást? - tapasztalatok az óvodás

ID: 0251150100
Értékelés:

0 / 5

ISBN: 9786155278198
Megjelenés éve: 2015
Állapot: Új könyv
Ezt a terméket jelenleg nem lehet rendelni. Rendelési szándékát emailben jelezheti.
CART: Amennyiben nem találja a keresett könyvet az oldal alján található email címre küldje el a könyv címét, szerzőjét, esetleg a megjelenés évét, mi válaszban megküldjük árajánlatunkat, milyen áron, időn belül tudjuk a könyvet küldeni.

Az óvodáskorú gyermek tanulását a játéka során megjelenő érzelmei, kíváncsisága, megismerési vágya, utánzási kedve, sikerélménye motiválja. Amire kíváncsi, ami iránt érdeklődést mutat, abban segítenünk kell őt, csak így juthat el az önállósághoz gondolkodásban, döntésben, cselekedeteiben. Nem kívánhatunk óvodáskorban olyan szintű tanulási motívumokat a gyermektől, amelyek csak iskoláskorra fejlődnek ki. A könyv azt mutatja be, hogyan lehet összhangot létesíteni óvodás gyermekeink játszó világa és a környező valóság megismerése között, úgy, hogy közben ne sérüljön játszó kedvük, erősödjön kíváncsiságuk, gondolkodásuk. Ahhoz ugyanis, hogy megismerjenek dolgokat, hogy képesek legyenek szembenézni a világgal, nem elegendő a kíváncsiságuk. Ismernünk és támogatnunk kell őket nevelőfejlesztő tevékenységünkkel. A tanítás elsősorban a gondolkodva tanulás megtanítása legyen! A játékban ott rejlik a gondolkodás lehetősége, de a gondolkodás nem játék, nem tekinthetjük egyszerűen csak játéknak. Fon

Hasonló könyvek

5/9786155278259.jpg

Matematika az óvodában - kézikönyv óvodapedagógusok számára

Szerző: Perlai Rezsőné

Az élet szinte minden területén szükségünk van matematikatudásra. Ezért már az óvodáskorban lehetővé kell tenni, hogy gyermekeink találkozzanak a számok világával, környezetük forma

5/9786155278167.jpg

Az óvodáskor fejlesztőjátékai

Szerző: Perlai Rezsőné

Az egészségesen fejlődő gyermek lételeme a játék. Az általunk tervezett és szervezett játékok folyamata vonzó elsősorban számukra, az abban rejlő szabály megértése, vállalása. A te

5/9786155278150.jpg

Matematikai játékok óvodáskorban

Szerző: Perlai Rezsőné

A gyerekek szeretik használni az eszüket, különösen, ha abban örömüket lelik. Lételemük a játék, de annak szinte minden formája, típusa magában hordozza a gondolkodás igényét. A gond

5/9786155278259.jpg

Matematika az óvodában - kézikönyv óvodapedagógusok számára

Szerző: Perlai Rezsőné

Az élet szinte minden területén szükségünk van matematikatudásra. Ezért már az óvodáskorban lehetővé kell tenni, hogy gyermekeink találkozzanak a számok világával, környezetük forma

5/9786155278198.jpg

Mit tanítsunk? gondolatokat vagy gondolkodva tanulást? - tapasztalatok az óvodás

Szerző: Perlai Rezsőné

Az óvodáskorú gyermek tanulását a játéka során megjelenő érzelmei, kíváncsisága, megismerési vágya, utánzási kedve, sikerélménye motiválja. Amire kíváncsi, ami iránt érdeklőd

5/9786155278181.jpg

Erkölcsi nevelés az óvodában - az óvodáskor viselkedéskultúrája

Szerző: Perlai Rezsőné

A nevelés társadalmilag meghatározott, céltudatos tevékenység. Célja, hogy a gyermek személyisége kibontakozhasson, egyben társadalmi fejlődésének objektív folyamata is létrejöjjön – ..