Carol Vorderman : Scratch játékok - programozás gyerekeknek lépésről lépésre

ID: 0159520100
Értékelés:

0 / 5

ISBN: 9789633044926
Megjelenés éve: 2017
Állapot: Új könyv
A könyv ára: 3705 Ft
Ezt a terméket jelenleg nem lehet rendelni. Rendelési szándékát emailben jelezheti.
CART: Amennyiben nem találja a keresett könyvet az oldal alján található email címre küldje el a könyv címét, szerzőjét, esetleg a megjelenés évét, mi válaszban megküldjük árajánlatunkat, milyen áron, időn belül tudjuk a könyvet küldeni.

Szereted a számítógépes játékokat? Akkor miért ne készítenél sajátot? Ez a könyv minden segítséget megad, hogy izgalmas versenyzős, bolondos platform- és varázslatos ügyességi játékokat hozz létre. Fejleszd a kódolási készségeidet, tanuld meg remixelni és testre szabni a saját játékaidat!Oszd meg az interneten a játékaidat, hívd ki a barátaidat, családtagjaidat egy versenyre, és próbáljátok megdönteni egymás rekordjait!

Hasonló könyvek

5/9786155566264.jpg

Rajzoljunk! lépésről lépésre – a vízben

Kiadványunkban különböző, igen egyszerű rajzokat talál meg a fiatal művész. Nem kell egyebet tenni, mint lépésről lépésre követni az útmutatást, s már kész is van a csodás rajz! A

5/9786155566257.jpg

Rajzoljunk! lépésről lépésre – a tanyán

Szerző: Yoyo

Kiadványunkban különböző, igen egyszerű rajzokat talál meg a fiatal művész. Nem kell egyebet tenni, mint lépésről lépésre követni az útmutatást, s már kész is van a csodás rajz! A

5/9786155566271.jpg

Rajzoljunk! lépésről lépésre – járművek

Szerző: Yoyo

Kiadványunkban különböző, igen egyszerű rajzokat talál meg a fiatal művész. Nem kell egyebet tenni, mint lépésről lépésre követni az útmutatást, s már kész is van a csodás rajz! A

4/9789634457466.jpg

Kódgép 2. - programozási útmutató lépésről lépésre

A KÓDGÉP-sorozat a számítógép-programozás világába vezeti be a gyermeket: lépésről lépésre viszi végig őket az alapfogalmaktól kezdve, a Logo, a Scratch, a Python, a HTML és a JavaSc

4/9789634457480.jpg

Kódgép 4. - programozási útmutató lépésről lépésre

A KÓDGÉP-sorozat a számítógép-programozás világába vezeti be a gyermeket: lépésről lépésre viszi végig őket az alapfogalmaktól kezdve, a Logo, a Scratch, a Python, a HTML és a JavaSc

4/9789634457473.jpg

Kódgép 3. - programozási útmutató lépésről lépésre

A KÓDGÉP-sorozat a számítógép-programozás világába vezeti be a gyermeket: lépésről lépésre viszi végig őket az alapfogalmaktól kezdve, a Logo, a Scratch, a Python, a HTML és a JavaSc

3/9789633043202.jpg

Programozás gyerekeknek

Szerző: Carol Vorderman

Érdekelnek a számítógépes játékok és animációk?Szeretnél megtanulni programozni? Ismerd meg a kezdő programozók leghasznosabb programnyelveit! A könyvben található színes grafikák, e

4/9789634450757.jpg

Biblia gyermekeknek

Ebben a válogatásban a legszebb és talán legfontosabb bibliai történeteket adjuk közre. Megelevenedik a világ teremtése,Noé bárkájának és Bábel tornyának építése, József csodás á