Fehér Krisztián : Grafikus és játékalkalmazások programozása

ID: 0000218210
Értékelés:

0 / 5

ISBN: 9786155477515
Megjelenés éve: 2017
Állapot: Új könyv
Ezt a terméket jelenleg nem lehet rendelni. Rendelési szándékát emailben jelezheti.
CART: Amennyiben nem találja a keresett könyvet az oldal alján található email címre küldje el a könyv címét, szerzőjét, esetleg a megjelenés évét, mi válaszban megküldjük árajánlatunkat, milyen áron, időn belül tudjuk a könyvet küldeni.

Ha Önt érdekli, miként készíthet otthoni körülmények között, akár teljesen ingyenesen játékprogramokat asztali számítógépére, androidos okostelefonjára, vagy webes böngészőhöz, akkor ne keresgéljen tovább: ez a könyv Önnek készült! Elsődleges célunk grafikákat megjelenítő és kifejezetten grafikus játékalkalmazások programozásának a bemutatása PC-s, webes és Androidos környezetben. Mindezt azonban rendhagyó módon, párhuzamosan három programozási nyelv felhasználásával tesszük, így azonnal összehasonlíthatók a programkódok. 4 játékprogram, 46 segédprogram, három programozási nyelv, három platform, öt grafikus megjelenítő rendszer (Windows GDI, GDI+, Flash, HTML5 Canvas, OpenGL) programozása, közel 20000 programsornyi letölthető melléklet. Röviden ezt nyújtja könyvünk. A főbb programozási alapok és környezetek mellett belekóstolunk a Blender, a Flex, a DirectX, az OpenGL, a GDI+ és a HTML5 lehetőségeibe, valamint a VR alkalmazásokba is. Mindehhez gyakorlati példákként táblás-, akció-, ügy

Hasonló könyvek

0/9786150068206.jpg

Kibervédelmi tesztalkalmazások programozása

Szerző: Fehér Krisztián

Ez a könyv azoknak szól, akik saját maguk szeretnének kibervédelmi gyakorlószoftvereket készíteni, illetve érdekli őket a rendszerközeli programozás.A ‘Kezdő hackerek kézikönyve’ és

0/9786150063669.jpg

3d programozás

Szerző: Fehér Krisztián

3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapv

5/9786155477645.jpg

Hackertechnikák

Szerző: Fehér Krisztián

A Kezdő hackerek kézikönyve után jelen kiadvány segítségével erősen gyakorlatorientált módon, haladó szintű kiberbiztonsági témaköröket ismerhet meg és próbálhat ki az olvasó. A h

6/9786156184016.jpg

Programozz c nyelven!

Szerző: Fehér Krisztián

A modern számítógépes programozási nyelvek egyik klasszikusa a C nyelv. Aki ezt megtanulja, lényegében bármilyen más, manapság elterjedt programozási nyelvvel boldogulni fog.A C nyelv legal

0/9786150073347.jpg

Gamepad programozása pc-n

Szerző: Fehér Krisztián

A játékvezérlők programozása Windows alatt sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk!Ez a kiadvány bemutatja, hogyan kérdezhetjük le játékvezérlők állapotát a Windows SDK alapértelmezett esz

0/9786150068206.jpg

Kibervédelmi tesztalkalmazások programozása

Szerző: Fehér Krisztián

Ez a könyv azoknak szól, akik saját maguk szeretnének kibervédelmi gyakorlószoftvereket készíteni, illetve érdekli őket a rendszerközeli programozás.A ‘Kezdő hackerek kézikönyve’ és

0/9786150063669.jpg

3d programozás

Szerző: Fehér Krisztián

3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapv

5/9786155477645.jpg

Hackertechnikák

Szerző: Fehér Krisztián

A Kezdő hackerek kézikönyve után jelen kiadvány segítségével erősen gyakorlatorientált módon, haladó szintű kiberbiztonsági témaköröket ismerhet meg és próbálhat ki az olvasó. A h