Fehér Krisztián : Grafikus és játékalkalmazások programozása
Ha Önt érdekli, miként készíthet otthoni körülmények között, akár teljesen ingyenesen játékprogramokat asztali számítógépére, androidos okostelefonjára, vagy webes böngészőhöz, akkor ne keresgéljen tovább: ez a könyv Önnek készült! Elsődleges célunk grafikákat megjelenítő és kifejezetten grafikus játékalkalmazások programozásának a bemutatása PC-s, webes és Androidos környezetben. Mindezt azonban rendhagyó módon, párhuzamosan három programozási nyelv felhasználásával tesszük, így azonnal összehasonlíthatók a programkódok. 4 játékprogram, 46 segédprogram, három programozási nyelv, három platform, öt grafikus megjelenítő rendszer (Windows GDI, GDI+, Flash, HTML5 Canvas, OpenGL) programozása, közel 20000 programsornyi letölthető melléklet. Röviden ezt nyújtja könyvünk. A főbb programozási alapok és környezetek mellett belekóstolunk a Blender, a Flex, a DirectX, az OpenGL, a GDI+ és a HTML5 lehetőségeibe, valamint a VR alkalmazásokba is. Mindehhez gyakorlati példákként táblás-, akció-, ügy
Hasonló könyvek
Kibervédelmi tesztalkalmazások programozása
Szerző: Fehér Krisztián
Ez a könyv azoknak szól, akik saját maguk szeretnének kibervédelmi gyakorlószoftvereket készíteni, illetve érdekli őket a rendszerközeli programozás.A Kezdő hackerek kézikönyve és
3d programozás
Szerző: Fehér Krisztián
3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapv
Hackertechnikák
Szerző: Fehér Krisztián
A Kezdő hackerek kézikönyve után jelen kiadvány segítségével erősen gyakorlatorientált módon, haladó szintű kiberbiztonsági témaköröket ismerhet meg és próbálhat ki az olvasó. A h
Programozz c nyelven!
Szerző: Fehér Krisztián
A modern számítógépes programozási nyelvek egyik klasszikusa a C nyelv. Aki ezt megtanulja, lényegében bármilyen más, manapság elterjedt programozási nyelvvel boldogulni fog.A C nyelv legal
Gamepad programozása pc-n
Szerző: Fehér Krisztián
A játékvezérlők programozása Windows alatt sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk!Ez a kiadvány bemutatja, hogyan kérdezhetjük le játékvezérlők állapotát a Windows SDK alapértelmezett esz
Kibervédelmi tesztalkalmazások programozása
Szerző: Fehér Krisztián
Ez a könyv azoknak szól, akik saját maguk szeretnének kibervédelmi gyakorlószoftvereket készíteni, illetve érdekli őket a rendszerközeli programozás.A Kezdő hackerek kézikönyve és
3d programozás
Szerző: Fehér Krisztián
3D programozási elméletről sokat olvasni, de annál kevesebb információ lelhető fel konkrét programírási fogásokról. Jelen kiadvány érthető és gyakorlatias bemutatását adja a legalapv
Hackertechnikák
Szerző: Fehér Krisztián
A Kezdő hackerek kézikönyve után jelen kiadvány segítségével erősen gyakorlatorientált módon, haladó szintű kiberbiztonsági témaköröket ismerhet meg és próbálhat ki az olvasó. A h