Deákné B. Katalin : Óvodások olvasókönyve - a (narancs)

ID: 0000162620
Értékelés:

0 / 5

ISBN: 9789639991392
Megjelenés éve: 2012
Állapot: Új könyv
Ezt a terméket jelenleg nem lehet rendelni. Rendelési szándékát emailben jelezheti.
CART: Amennyiben nem találja a keresett könyvet az oldal alján található email címre küldje el a könyv címét, szerzőjét, esetleg a megjelenés évét, mi válaszban megküldjük árajánlatunkat, milyen áron, időn belül tudjuk a könyvet küldeni.

A tanulási nehézségek gyökere gyakran az, hogy a gyermeknek olvasási nehézségei vannak.Sokaknak túl gyors az a tempó, amit az első osztályos olvasástanítás követel, mivel semmiféle előzetes tapasztalatuk nincs annak mikéntjéről.Más országokban sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy a gyerekek előbb a hangzókat analizálják (szavak betűzése szóban), majd a hangzókhoz társítsák azok írott formáit, a betűket. Ez a mi oktatásunkból szinte teljesen kimarad.E füzet azért készült, hogy akár négyéves kortól a gyerekek gyakorolhassák a hangzókkal történő olvasást, így olvassanak anélkül, hogy ismernék a betűket.A kiadvány célja nem az, hogy megtanítsa a gyerekeket olvasni, sokkal inkább a motiváció megteremtése az olvasás iránt.A képek nevének csupán első hangzóját kell a gyermeknek egymás után fűznie, és máris kiolvasta az adott szót.Ez olyan sikerélmény lehet a számára, ami a betűkkel történő olvasásban is motiválja.E füzet (a jelű) a hangok, betűk egy részével ismerteti meg a gyermekek

Hasonló könyvek

5/9786155894084.jpg

Óvodások tankönyve ii. - nagycsoportos óvodások részére

Szerző: Deákné B. Katalin

A munkafüzet 5-7 éves gyermek számára készült. A kicsik a rajzokon végzett feladatokon keresztül új fogalmakat ismerhetnek meg, és meglévő ismereteiket gyakorolhatják. A lapok tehát tanu

5/9786155396564.jpg

Óvodások matekfüzete

Szerző: Deákné B. Katalin

Az iskolai matematika-tanulás alapfeltétele a mennyiségek—számjegyek közötti összefüggés felismerése. A számok rutinszerű sorolása nem azonos a matematikai tájékozottsággal. Ahhoz, ho

5/9786155396557.jpg

Óvodások írásfüzete

Szerző: Deákné B. Katalin

A gyermekek íráskészsége csak gyakorlással fejleszthető. Sajnos az óvodai évek alatt kevés lehetőség van a próbálkozásokra, és ez sok első osztályosnál az írástanulás nehézségei

5/9786155396304.jpg

Óvodások olvasókönyve - c (új!)

Szerző: Deákné B. Katalin

A tanulási nehézségek gyökere gyakran az, hogy a gyermeknek olvasási nehézségei vannak.Sokaknak túl gyors az a tempó, amit az első osztályos olvasástanítás követel, mivel semmiféle el

5/9786155396298.jpg

Óvodások olvasókönyve - a (új!)

Szerző: Deákné B. Katalin

A tanulási nehézségek gyökere gyakran az, hogy a gyermeknek olvasási nehézségei vannak.Sokaknak túl gyors az a tempó, amit az első osztályos olvasástanítás követel, mivel semmiféle el

9/9789639991408.jpg

Óvodások olvasókönyve - c (lila)

Szerző: Deákné B. Katalin

A tanulási nehézségek gyökere gyakran az, hogy a gyermeknek olvasási nehézségei vannak.Sokaknak túl gyors az a tempó, amit az első osztályos olvasástanítás követel, mivel semmiféle el

9/9789639420779.jpg

Óvodások tankönyve ii.

Szerző: Deákné B. Katalin

Ez a munkafüzet, melyet Ön a kezében tart, 5-7 éves gyermekek számára készült. A rajzokon végzett feladatokon keresztül új fogalmakat ismerhetnek meg és meglévő ismereteiket gyakorolhatj

9/9789639420762.jpg

Óvodások tankönyve i.

Szerző: Deákné B. Katalin

Ez a munkafüzet, melyet Ön a kezében tart, 4-6 éves gyermekek számára készült. A rajzokon végzett feladatokon keresztül új fogalmakat ismerhetnek meg és meglévő ismereteiket gyakorolhatj