Kaszás György : Gondolkodjunk, mert vagyunk! - 12 kreatív problémamegoldó módszer
Az ember? Az ember sajátos, bonyolult know-how alapján működik. Megszületésekor 100 milliárd agysejtje van. Ez a szám később folyamatosan csökken. De a nyitóegyenlegnek is csak 10%-át használja egész élete során. Ez persze meg is látszik a világon.Az ember? Hát igen. Az ember a világ ura, az egyedüli, a tudatos, az intelligens lény a Földön. Ez holtbiztos, lévén, hogy az ember állítja ezt. S mint tudjuk, az ember az egyedüli, a tudatos, az intelligens lény a Földön. Az ember kb. 6000 nyelven beszél. Ez teljesen felesleges, mert két, azonos anyanyelvű ember is nagyon nehezen ért szót egymással.Az ember értékítélete követhetetlen. Elítéli például azokat a nőket, akik az utcán álldogálnak, és a világ legősibbnek mondott foglalkozását űzik. De Pornó-Oscarral és magas társadalmi presztízzsel, néha képviselői mandátummal díjazza azokat a lányokat, akik ugyanazt filmen, sokszorosított formában tehát nyilvánosan , kígyóval, kutyával, bármilyen állattal, és bármilyen tárggyal művelik.Az embe
Hasonló könyvek
A mi kutyánk hülye / az én gazdáim hülyék
Szerző: Kaszás György
Tudtad, hogy nem csak az éremnek van két oldala? Hanem például ennek a könyvnek is, amelyből megtudhatod, miért állapítja meg annyi gazdi rezignáltan, hogy: A mi kutyánk hülye! Ráadá
Gondolkodássuli
Szerző: Kaszás György
Hogyan válhat gyermekünkből olyan felnőtt, aki ahelyett, hogy mindenre bólogatna, sikerrel irányítja a gondolatait, a döntéseit, lényegében az egész életét? A kötet egyértelmű válasz
A mi kutyánk hülye / az én gazdáim hülyék
Szerző: Kaszás György
Tudtad, hogy nem csak az éremnek van két oldala? Hanem például ennek a könyvnek is, amelyből megtudhatod, miért állapítja meg annyi gazdi rezignáltan, hogy: A mi kutyánk hülye! Ráadá
Kreativitássuli
Szerző: Kaszás György
Szeret ön okos, kreatív, fantáziával megáldott gyerekeket látni? Szeretné, hogy az új nemzedék minél sikeresebb és boldogabb legyen? Micsoda kérdések! Hiszen nincs olyan szülő vagy peda
Reklámcsinálás - a kis adrenalinjáték
Szerző: Kaszás György
Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a ten